printlogo


کد خبر: 217821تاریخ: 1399/8/11 00:00
خبر

مالکی و علیاری با سایپا تمرین کردند
 
رضا علیاری و حسین مالکی، دو بازیکن سایپا که گفته می‌شود قصد جدایی از این تیم را دارند، دیروز در تمرین نارنجی‌پوشان حاضر شدند. 
در حالی که کمتر از یک هفته به شروع مسابقات لیگ برتر باقی مانده، بازیکنان سایپا هنوز اولین پیش‌پرداخت را بابت فصل جدید از باشگاه نگرفته‌اند. 
این موضوع باعث ناراحتی بازیکنان شده و حتی در روزهای گذشته هم این موضوع عنوان شد حسین مالکی که از شاهین بوشهر به سایپا آمده، قصد جدایی دارد و رضا علیاری هم چنین تصیمی گرفته است. با این حال این دو بازیکن دیروز (شنبه) در تمرین نارنجی‌پوشان شرکت کردند، این در حالی است که باشگاه سایپا به بازیکنان قول داده مشکلات مالی را هرچه زودتر برطرف کند.
 
رضایت کامل منصوریان از خریدهای تراکتور
 
با پیوستن حمید بوحمدان به تراکتور حالا علی منصوریان از عملکرد تیمش در فصل نقل‌و‌انتقالات کاملاً راضی است. 
حمید بوحمدان در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و یک هافبک شوتزن است. منصوریان از مدت‌ها قبل دنبال نفراتی چون هادی محمدی و حمید بوحمدان بود که به‌واسطه حضور در ذوب‌آهن اصفهان روی فوتبال آنها شناخت داشت. در فاز هجومی هم با وجود مهاجم الجزایری و سعید واسعی خیال علیمنصور تا حد زیادی راحت است. 
تراکتور چند روز قبل سپاهان اصفهان را در یک بازی دوستانه شکست داد اما منصوریان از مدت‌ها قبل دنبال تقویت تیمش در پست هافبک دفاعی بود که حالا با جذب حمید بوحمدان خیالش راحت‌تر شده. جالب اینجاست که علیپور مدیرعامل باشگاه تراکتور که به‌خاطر فوت مادرش در اردبیل بود برای عقد قرارداد با بوحمدان به تبریز آمد تا خیال کادر فنی تراکتور را راحت کند.
 
گلر سایپا در تصادف زنجیره‌ای
 
محمدحسین منادی، دروازه‌بان نارنجی‌پوشان صبح دیروز تصادف شدیدی کرد که البته به خود او آسیب جدی وارد نشد. منادی در حالی که قصد داشت به تمرین ساعت ۱۰ صبح امروز تیم سایپا در مجموعه ورزشی این تیم برود، در اتوبان یادگار امام تصادف کرد و نتوانست به تمرین تیمش برسد. 
منادی در حالی این حادثه را با سلامت جسمانی پشت سر گذاشت که در یک تصادف زنجیره‌ای گیر افتاد و خودرو او از پشت و جلو با خسارت جدی مواجه شد. دروازه‌بان جوان نارنجی‌پوشان به‌دلیل این تصادف زنجیره‌ای که بیش از ۱۰ خودرو با یکدیگر برخورد داشتند، نتوانست به تمرین صبح سایپا برسد و در تمرین عصر این تیم هم شرکت نکرد، چراکه ظاهراً منادی از ناحیه گردن و سر کمی با آسیب‌دیدگی مواجه شده و منتظر دستور پزشک است.
 
 

Page Generated in 0.0068 sec