printlogo


کد خبر: 217820تاریخ: 1399/8/11 00:00
خبر

کاپیتان قرارداد دو ساله می‌خواهد
اختلاف راموس و رئال
 
سرخیو راموس که در سال‌های اخیر یکی از مهره‌های اصلی رئال مادرید در قهرمانی‌های به دست آمده بوده و هنور برسر تمدید قرارداد با این باشگاه اسپانیایی به توافق نرسیده است، در یک صورت حاضر به تمدید قراردادش است.
بر اساس گزارش «سان»، راموس 34 ساله خواهان تمدید دو ساله قراردادش با رئال مادرید و ماندن در جمع کهکشانی‌ها حداقل تا سال 2023 است اما سران این باشگاه در نظر دارند پیشنهاد تمدید یکساله قرارداد را به راموس بدهند. مدافع اسپانیایی رئال مادرید که سال پایانی قراردادش را در این تیم سپری می‌کند، مورد توجه دو باشگاه یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد.
سرخیو راموس که در سال 2005 از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد تاکنون در 657 بازی برای این تیم به میدان رفته و صدمین گلش با پیراهن این تیم را هم در ال‌کلاسیکوی اخیر به ثمر رسانده است.
کاپیتان متعصب رئالی‌ها تاکنون به این تیم برای کسب 22 جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان کمک کرده است.
 
دل چالهان‌اوغلو با منچستر است
 
نشریه آلمانی «بیلد» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ هاکان چالهان‌اوغلو در پنجره نقل ‌و انتقالات تابستانی پیشنهادی از یوونتوس داشته که آن را به خاطر رفتن به منچستریونایتد، رد کرده است. باشگاه منچستریونایتد چند ماهی است که وضعیت این هافبک ترکیه‌ای را زیرنظر دارد و امیدوار است بتواند در تابستان 2021 او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد، بازیکنی که هنوز برای تمدید قرارداد با میلان به توافق نرسیده است.
چالهان‌اوغلو پنج سال پیش هم زمانی که در بایرلورکوزن عضویت داشت، مورد توجه باشگاه منچستریونایتد بود اما در نهایت ترجیح داد در این تیم آلمانی بماند و در ادامه در سال 2017 به میلان ملحق شد. منچستری‌ها این هافبک ترکیه‌ای را جانشین مناسبی برای پل پوگبا در صورت جدایی او از جمع شیاطین سرخ می‌دانند.
نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» هم گزارش داد، منچستریونایتد می‌تواند پیشنهادی پنج‌ساله به این بازیکن که متولد کشور آلمان است اما در رده ملی برای ترکیه بازی می‌کند، ارائه دهد.
چالهان‌اوغلو که قرارداد فعلی‌اش با میلان در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، تاکنون در 137 بازی برای روسونری به میدان رفته و 27 گل نیز به ثمر رسانده است.
 
پیرلو خوک طلایی گرفت
 
آندر‌آ پیرلو، سرمربی یوونتوس به دلیل شروع ضعیف تیمش در اولین فصل مربیگری او، جایزه «خوک طلایی» را از یک برنامه تلویزیونی در ایتالیا دریافت کرد.
پیرلو که تیمش در آخرین بازی خود، در خانه مقابل بارسلونا 2 بر صفر مغلوب شد، اولین شکست خود را در این فصل تجربه کرد هرچند تیم او پیش از این هم در سری A متوقف شده و امتیاز از دست داده بود. به همین دلیل هم جایزه موسوم به خوک طلایی که در ایتالیا بیشتر یک عنوان طعنه‌آمیز است و به افرادی داده می‌شود که در طول یک هفته متحمل شکست یا ناکامی‌های بزرگ شده‌اند را از آن خود کرد. پیرلو پس از دریافت این جایزه به برنامه «استریشا لانوتزیا» گفت: «ما داریم در مسیر خود به حرکت‌مان ادامه می‌دهیم و من نگران نخوردن کیک نیستم (کنایه از باقی ماندن در باشگاه یوونتوس تا کریسمس). من به کارم اطمینان دارم.»
پیش از این جایزه خوک طلایی به چهره‌های فوتبال سرشناسی مانند پائولو مالدینی مدیر ورزشی میلان، جان لوئیجی دوناروما دروازه‌بان میلان، جان لوئیجی بوفون دروازه‌بان یوونتوس و دانیله دروسی هافبک سابق رم هم اعطا شده.
 

Page Generated in 0.0044 sec