printlogo


کد خبر: 205880تاریخ: 1398/11/30 00:00
السد 3- سپاهان صفر
بدترین سپاهان فصل

سه‌شنبه 29/11/1398، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ورزشگاه جاسم بن‌حمد دوحه، ساعت: 19:00
السد 3
گل‌ها : اکرم عفیف (51)، حسن هیدوس (72 و 78)
سپاهان صفر
داور: عزیز اسیموف (ازبکستان)
اخطار: محمد طیبی: (سپاهان)
بازیکن برتر: اکرم عفیف( السد)
السد: سعد الشیب، طارق سلمان، پدرو میگل (83- حمید اسماعیل)، بوعلام خوخی (76- محمد واد)، یاسر عیسی، گابی فرناندز، جونگ وو ینوگ، نام تائه هی، حسن الهیدوس، اکرم عفیف (86- هاشم علی)، بغداد بونجاح
سرمربی: ژاوی هرناندز
سپاهان:  پیام نیازمند، سعید آقایی، شایان مصلح، محمد طیبی، مرتضی منصوری (70- رضا میرزایی)، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی (58- سجاد شهباززده)، محمد محبی، محمدرضا حسینی، علی قربانی (83- محسن الغسانی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی
سپاهان که لیگ قهرمانان را با برد کوبنده 4 بر صفر مقابل العین شروع کرده بود، در خانه السد پرستاره حرفی برای گفتن نداشت و با سه گل شکست خورد. این تنها دومین شکست این فصل شاگردان قلعه‌‌نویی و بی‌تردید ضعیف‌ترین نمایش آنهاست. آنها پیش از این تنها یک بار در لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان مغلوب شده بودند.
خط دفاع سپاهان در این بازی نتوانست راه حلی برای مهار مثلث زهردار اکرم عفیف، بغداد بونجاح و حسن هیدوس پیدا کند.
 زوج طیبی – مصلح در قلب دفاع کند و ناهماهنگ بود و آقایی و منصوری هم در کناره‌ها عملکرد ضعیفی داشتند.
سپاهان تساوی بدون گل در نیمه اول را مدیون درخشش پیام نیازمند است که در موقعیت‌ تک به تک دو بار عفیف و یک بار بونجاح را ناکام گذاشت، ولی این دروازه‌بان آماده سرانجام در دقیقه 51 تسلیم شد. عفیف در سومین تلاش موفق شد نیازمند را در موقعیت تک به تک مغلوب کند و توپ را با ضربه‌ای قوسی و آرام از بالای سر او به درون دروازه بفرستد.
دقایقی بعد از این گل نیازمند موفق شد ضربه نام تائه هی، هافبک کره‌ای السد را مهار کند تا سپاهان به جبران امیدوار باشد. شوت دیدنی کیانی بهترین فرصت سپاهان برای رسیدن به گل تساوی بود که سعد شیب با شیرجه‌ای بلند آن را دفع کرد.
سپاهان بدون استنلی کی‌روش که قبل از بازی مصدوم شده بود در فاز حمله توان زیادی نداشت و در نیمه اول هم تنها یک بار توسط محبی توانسته بود دروازه السد را به خطر بیندازد.
ضربه کیانی آخرین موقعیت مهم سپاهان بود و بعد از آن حسن هیدوس توانست دو گل متوالی بزند.
مهاجم ملی‌پوش قطری در دقیقه 72 پاس بونجاح را با یک پشت پای رباح ماجری وارد دروازه کرد؛ صحنه‌ای که مشکوک به آفساید بود. در دقیقه 78 عفیف با فراری دیدنی توپ را مقابل دروازه خالی به هیدوس رساند تا کار سختی برای گل زدن نداشته باشد.
السد با این برد پرگل 4 امتیازی شد و در صدر گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. در بازی دیگر این گروه النصر عربستان در خانه العین دو بر یک برنده شد تا مثل السد 4 امتیازی شود. سپاهان با 3 امتیاز در رده سوم است.

 


Page Generated in 0.0060 sec