printlogo


کد خبر: 205875تاریخ: 1398/11/30 00:00
توپ و تور

بدسابقه بودن فدراسیون باعث سردرگمی نماینده آمل
کاله - پیام برگزار می‌شود؟

علی‌رغم اینکه سایت فدراسیون والیبال به‌طور رسمی خبر از حذف تیم پیام از لیگ برتر داد، با توجه به اظهارنظرهای مسئولان این تیم و صد البته سابقه نه‌چندان خوب فدراسیون در این موارد، هنوز هیچ‌کس از اهالی والیبال این اتفاق را قطعی و جدی نمی‌داند. به همین خاطر هم تیم کاله آمل که طبق برنامه باید امروز در ادامه رقابت‌های لیگ به مصاف این تیم می‌رفت، سردرگم است و با وجود اعلام حذف این تیم، برای مسابقه آماده است! قرار بود نتایج این تیم هم از جدول مسابقات حذف شود ولی تا پایان ساعت اداری دیروز که این اتفاق در سایت فدراسیون رخ نداد. پیام مشهد در هفته هجدهم باید با کاله آمل روبه‌رو شود اما هنوز موضوع برگزار نشدن بازی این ۲ تیم به‌صورت رسمی به باشگاه کاله اعلام نشده است. بهروز عطایی سرمربی کاله درباره این موضوع گفت: «ما نمی‌توانیم به انتشار یک خبر در سایت فدراسیون استناد کنیم و به این دلیل مطابق معمول‌، تیم را به اردو برده‌ایم و فردا هم در ساعت مسابقه در سالن حاضر می‌شویم. به باشگاه کاله هم اعلام کرده‌ام در این زمینه از فدراسیون استعلام بگیرند ولی هنوز هیچ نامه‌ای به‌صورت رسمی به باشگاه نرسیده است. شک نکنید که تیم پیام هم به لیگ برمی‌گردد و سازمان لیگ تصمیم خود را عملی نخواهد کرد.»
 

 


یک ایرانی سرمربی تیم ملی والیبال افغانستان شد

یک مربی ایرانی هدایت تیم ملی والیبال افغانستان را بر عهده گرفت. تیم ملی والیبال افغانستان که خود را برای حضور در مسابقات آسیای مرکزی آماده می‌کند شب گذشته وارد ایران شد تا اردویی 20روزه را در بیرجند برپا کند. مسئولان فدراسیون والیبال افغانستان در این راستا با یک مربی ایرانی مذاکره کردند و توافقات نهایی هم بین طرفین حاصل شد. به این ترتیب رامین بابایی، مربی جوان و گنبدی والیبال ایران به‌عنوان سرمربی تیم ملی والیبال افغانستان انتخاب شد.
 

 


اسامی داوران دیدار ایران و سوریه اعلام شد
تماشای رایگان و خانوادگی رقابت بسکتبالیست‌ها

تیم ملی بسکتبال ایران در اولین پنجره انتخابی کاپ آسیا 2021 و در اولین بازی خود روز پنجشنبه یکم اسفند از ساعت 16 در تالار بسکتبال آزادی به مصاف تیم ملی سوریه می‌رود. بر همین اساس رافی کاسابیان از لبنان ناظر، فرناندس نیکولاس از استرالیا سرداور، اسکایم پل از لبنان داور اول و کوزلف آنتون از قزاقستان داور دوم است. تماشای این دیدار رایگان است، ضمن اینکه خانواده‌ها می‌توانند برای تماشای بازی به سالن بیایند. تیم ملی ایران در این رقابت‌ها در گروه E با تیم‌های عربستان، سوریه و قطر همگروه است. شاگردان شاهین‌طبع در دومین دیدار در پنجره اول انتخابی کاپ آسیا روز یکشنبه 4 اسفند با قطر روبه‌رو می‌شود.
 

 


برنامه بسکتبال سه‌نفره بانوان در انتخابی المپیک

برنامه تیم ملی بسکتبال سه‌نفره بانوان در مسابقات انتخابی المپیک توکیو اعلام شد. تیم ایران در رقابت‌ها با تیم‌های ژاپن، ترکمنستان، اوکراین و استرالیا همگروه است و باید برای رسیدن به سهمیه در میان این تیم‌ها در مقام اول قرار بگیرد. تیم سه‌نفره ایران که شانس خوبی برای کسب سهمیه از طریق رنکینگ داشت، در نهایت رقابت را به مغولستان باخت و نتوانست از این طریق بلیت توکیو را کسب کند. حالا آنها شانس اندکی در رقابت با این چهار تیم دارند تا شاید بتوانند یک حضور تاریخی را تجربه کنند. تیم ملی بسکتبال سه‌نفره بانوان ایران از ۱۲ اسفند دومین اردوی تمرینی خود را برای حضور در مسابقات هند که انتخابی المپیک است، برگزار می‌کند.
برنامه مسابقات ایران در انتخابی المپیک:
۲۸ اسفند
 ایران ..........................................................................  ژاپن
ایران   ..............................................................      ترکمنستان
۱ فروردین
ایران    .....................................................................  اوکراین
ایران  .....................................................................    استرالیا


 


Page Generated in 0.0053 sec