printlogo


کد خبر: 205844تاریخ: 1398/11/30 00:00
قهرمانی که از حال رفت

 قهرمانی که از حال رفت

قاب روز

پویا ناصرپور در نیمه نهایی 55 کیلو قهرمانی آسیا با نتیجه 7 بر یک مقابل آروجان حالاکورکی از هند عقب بود، اما در پایان با نتیجه 8 بر 7 به پیروزی رسید و از حال رفت.


 زنده باد تنبلی!

طنزیم
هومن جعفری    

دو هفته پیش وزارت ورزش اعلام کرد که آقای فلانی عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال شده است! امروز ابتدا اعلام کرد آقای فلانی مشکل دادگاه دارد و بعد هم وزارت ورزش اعلام کرد که ما اصلاً برای او حکمی صادر نکرده‌ایم! ما فقط می‌خواستیم از مسئولان وزارت ورزش و تنبلی‌شان تشکر کنیم که دو هفته از انتصاب یک نفر گذشته اما اساتید حتی حکم طرف را هم برایش صادر نکرده‌اند! واقعاً اگر این تنبلی نبود، الان نه تنها ناچار می‌شدند حکم طرف را لغو کنند، بلکه باید به هزار نفر هم توضیح می‌دادند که چرا برای آدمی که مشکل قضایی دارد چنین حکمی را صادر کرده‌اند. زنده باد بوروکراسی! درود بر کارمندان تنبل و پشت گوش انداز!
*
دیروز یکی از خبرگزاری‌ها قد در یخچال از فدراسیون فوتبال اسناد و مدارکی رو کرد که نشان می‌داد در چهار سال اخیر بارها و بارها در این فدراسیون تصمیمات غیرقانونی اتخاذ شده است! اگر این اسناد در همین یمن خودمان یا در بوتسوآنای غربی یا در جزایر لانگرهاوس منتشر می‌شد، هشت نفر بازداشت می‌شدند، یازده نفر خودکشی می‌کردند و سه نفر متواری می‌شدند. در ایران و در تنها اتفاق رخ داده در واکنش به این گزارش، یکی از گربه‌های مقابل فدراسیون فوتبال دچار بیماری شکم روش شده و امروز خیلی حوصله میو میو کردن برای مراجعان فدراسیون را نداشته است! هنوز واکنش دیگری از فدراسیون فوتبال مخابره نشده است. اگر شد، خبرتان می‌کنیم!
 


Page Generated in 0.0049 sec