printlogo


کد خبر: 205832تاریخ: 1398/11/30 00:00
تراکتور – مس کرمان
توپ پر کرمانی ها مقابل تراکتور

اکبر منتشلو  

هفته بیست و چهارم رقابت‌های دسته اول فوتبال کشورمان نیز برگزار شد و در پایان این هفته همچنان کرمانی‌ها مدعیان اصلی صعود هستند. مس رفسنجان با 49 امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد و فاصله بسیار خوبی با دیگر مدعیان گرفته است.
 این تیم با شرایط فعلی یکی از مدعیان اصلی صعود است اما معمولاً در این رقابت‌ها، نوسان تیم‌ها بسیار زیاد است و تا هفته‌های پایانی این رقابت‌ها، تیم‌های صعودکننده قطعی نمی‌شوند اما بعد از تیم مس رفسنجان، دیگر تیم مسی این رقابت‌ها! یعنی مس کرمان هم شرایط خوبی دارد و توانسته در این دوره از رقابت‌ها تا اینجای کار خود را به رده دوم جدول برساند و شاگردان مجتبی حسینی امیدوار هستند با درخشش در ادامه بازی‌ها بتوانند بعد از سال‌ها خود را به لیگ برتر فوتبال برسانند.
مس کرمان سابقه حضور خوبی در لیگ برتر فوتبال کشورمان دارد و در دوره‌های مختلف هم تأمین‌کننده بخشی از نیازهای تیم ملی بوده و بازیکنانی در حد تیم ملی داشته است.
شاگردان مجتبی حسینی سرمربی سابق ذوب‌آهن که حالا هدایت مس کرمان را برعهده گرفته است، قبل از تلاش‌شان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های دسته اول فوتبال، باید یک بازی مهم را نیز برگزار کنند.
 در رقابت‌های جام حذفی، مس کرمان بعد از غلبه بر بادران تهران و ذوب‌آهن در مراحل قبلی حالا در مرحله یک چهارم این رقابت‌ها، میهمان تراکتورسازی خواهد بود و باید امروز در ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف تراکتورسازی برود؛ بازی که به طور حتم با توجه به شرایط دو تیم، بازی بسیار خوب و تماشاگرپسندی خواهد بود.
همانطور که گفته شد مس کرمان در مراحل قبلی در دو بازی به میدان رفته و توانسته در بازی اول مقابل بادران به پیروزی برسد و در بازی دوم و مهمترین بازی، این تیم مقابل ذوب‌آهن به پیروزی رسید.
هر چند ذوب‌آهن در آن زمان اوضاع چندان خوبی نداشت و درگیر مسائل حاشیه‌ای و ... بود اما کرمانی‌ها توانستند با انجام یک بازی خوب و حساب شده این حریف سرسخت خود را با نتیجه 4 بر 2 از پیش رو بردارند و نشان دهند که به این راحتی‌ها از این رقابت‌ها کنار نخواهند رفت.
توپ پر کرمانی‌ها در این بازی و البته در رقابت‌های دسته اول فوتبال در حالی بود که تراکتورسازی تقریباً با شرایط متفاوتی پا به این رقابت‌ها گذاشته است.
تراکتوری‌ها در اولین بازی، مقابل پاس قرار گرفتند و با نتیجه دو بر یک بازی را بردند که پاس با شرایطی که داشت خیلی حریف سرسختی برای تراکتورسازی نبود اما این تیم در دیدار دوم به مصاف یک تیم دسته اولی یعنی نود ارومیه رفت که نتیجه بازی در وقت‌های قانونی یک بر یک شد و تراکتورسازی با خوش شانسی در ضربات پنالتی با اختلاف یک گل حریف دسته اولی را از پیش رو برداشت.
همان قدر که اوضاع مس کرمان در جدول رده‌بندی خوب است و رده دوم را از آن خود کرده است، تراکتورسازی هم اوضاع چندان بدی ندارد. تبریزی‌ها بعد از نوسان زیادی که در کسب نتایج داشتند و با تغییراتی که روی نیمکت انجام دادند، حالا در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان و دو بازی بیشتر نسبت به استقلال در رده دوم قرار گرفته‌اند که حداقل جایگاه این تیم در این جدول، چهارمی تا پایان هفته بیستم خواهد بود.
تا اینجای کار کرمانی‌ها یک تیم دسته اولی و یک تیم لیگ برتری را از پیش رو برداشته‌اند و در مقابل تراکتورسازی با خوش شانسی، یک تیم دسته دومی و یک تیم دسته اولی را شکست داده.
حالا این دو تیم در رقابتی سنگین روبه‌روی هم قرار می‌گیرند و به طور حتم تراکتوری‌ها می‌دانند که کرمانی‌ها، یک تیم لیگ برتری را با چهار گل شکست داده و به این مرحله رسیده‌اند و حتماً تمام توان خود را خواهند گذاشت تا در مراحل بعدی این رقابت‌ها نیز حضور داشته باشند. این کار را برای تبریزی‌ها بسیار سخت خواهد کرد.

 


Page Generated in 0.0049 sec