printlogo


کد خبر: 205829تاریخ: 1398/11/30 00:00
دانیال آماده بازی مقابل استقلال


ابتدای فصل، سه بازیکن سرباز ذوب‌آهن که در تراکتورسازی حضور داشتند، با اتفاق‌های عجیبی مواجه شدند.
تراکتورسازی علاقه‌مند به حفظ آنها بود اما ذوب‌آهن هم قصد داشت از وجودشان استفاده کند. مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر و احسان پهلوان نام این سه بازیکن بود که البته اولی و سومی آنچنان که باید نتوانستند برای این تیم مفید باشند اما اسماعیلی‌فر توانسته نام خود را در قامت یک ستاره و ناجی مطرح کند.
دانیال اسماعیلی‌فر ستاره تأثیرگذار ذوب‌آهن در لیگ نوزدهم در طول هفته گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی و کشیدگی رباط داخلی پا چند روزی تمرین نکرد و زیر نظر کادر پزشکی این تیم به انجام تمرینات اختصاصی پرداخت. با تلاش پزشکان اما اسماعیلی‌فر اکنون شرایط بهتری دارد و به نظر می‌رسد شانس زیادی برای بازی کردن مقابل استقلال خواهد داشت.
 از این رو کادر پزشکی و فنی ذوب‌آهن هم در تلاش هستند تا بتوانند این ستاره تیم خود را برای بازی حساس هفته بیستم با آبی‌پوشان پایتخت آماده کنند.البته هادی محمدی که از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده بود، به دیدار با استقلال نخواهد رسید و باید دوران نقاهتش را سپری کند. دیدار استقلال و ذوب‌آهن ساعت 18:30 روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. دیداری که برای هر دو تیم حساس و حیاتی خواهد بود.
 


Page Generated in 0.0042 sec