printlogo


کد خبر: 205826تاریخ: 1398/11/30 00:00
سردار همچنان روی نوار گلزنی




سرما در روسیه باعث شده تا مسئولان سازمان لیگ این کشور همه ساله و به مدت سه ماه، لیگ را تعطیل کنند تا تیم‌ها سراغ برگزاری اردوهای خود در اروپا یا آسیا باشند. به همین دلیل سردار آزمون یکی دو ماهی است که از انجام بازی‌های رسمی دور شده و فقط در دیدارهای تدارکاتی برای زنیت به میدان می‌رود. این تیم بعد از برگزاری اردو در امارات و اسپانیا، حالا در ترکیه است و با انجام آخرین بازی‌های تدارکاتی خود را آماده حضوری موفق در لیگ روسیه و دفاع از عنوان قهرمانی می‌کند.
زنیت سن‌پترزبورگ که مرحله پایانی اردوهای زمستانی‌اش را در ترکیه برپا کرده است در دیداری تدارکاتی برابر تیم غیرت قزاقستان به پیروزی 3 بر یک دست یافت. در این مسابقه مالکوم (25)، سانتوس (67) و سردار آزمون (68) سه گل زنیت را به ثمر رساندند.
 گل تیم غیرت قزاقستان نیز در دقیقه 34 حاصل شد. سردار آزمون در اغلب بازی‌های تدارکاتی زنیت در تعطیلات نیم‌فصل گل زده و نشان داده که برای آغاز لیگ روسیه در آمادگی کامل به ‌سر می‌برد. این مهاجم که در فصل 2020-2019 گل‌های زیادی برای زنیت زده، شاید هم برای کسب عنوان آقای گلی تلاش می‌کند. البته فعلاً جیوبا، هم‌تیمی سردار در صدر جدول گلزن‌ها قرار گرفته و آزمون هم همیشه گفته که موفقیت زنیت مهم‌تر از کسب عنوان‌های انفرادی است.
 


Page Generated in 0.0063 sec