printlogo


کد خبر: 205819تاریخ: 1398/11/30 00:00
خبر

حکم معاونت علی‌نژاد
بالاخره صادر شد

وزیر ورزش و جوانان در حکمی مهدی علی‌نژاد را به عنوان معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی منصوب کرد.
علی‌نژاد البته حدود دو ماهی می‌شود که این مسئولیت را پس از محمدرضا داورزنی در اختیار دارد اما با عنوان سرپرستی فعالیت می‌کرد و حالا بالاخره پس از دو ماه حکم معاونت خود را از داورزنی دریافت کرد.
او هنوز هم ریاست فدراسیون ووشو را برعهده دارد که البته حالا با صدور حکم معاونتش، باید تصمیم دیگری درباره این فدراسیون گرفته شود. یا خود علی‌نژاد سرپرست می‌ماند تا انتخابات این رشته برگزار شود  یا شخص دیگری این مسئولیت را برعهده می‌گیرد.
البته شنیده می‌شود که تصمیم خود علی‌نژاد بر شیوه اولی است و همچنان تا زمان انتخابات، مسئولیت اداره ووشو نیز برعهده این مدیر موفق این رشته رزمی خواهد بود.

 


وعده پاداش ۵۰ میلیونی
به ژیمناست‌های المپیکی

رئیس فدراسیون ژیمناستیک از اهدای پاداش ۵۰ میلیون تومانی به هر کدام از ملی‌پوشانی که بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند، خبر داد.
زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک در خصوص حضور ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران در جام جهانی ملبورن گفت: «حضور مداوم ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران در سطح اول ژیمناستیک دنیا یک ضرورت است و به همین خاطر تلاش کردیم در این دو سال و نیم اخیر تحت هر شرایطی این کار انجام شود.»
او ادامه داد: «عملکرد همه ملی‌پوشان ژیمناستیک در مسابقات کسب سهمیه راضی‌کننده است و امیدوارم روند رو به رشد آنها ادامه داشته باشد. ان‌شاءالله این تلاش‌ها به کسب سهمیه المپیک ختم شود اما حتی اگر این اتفاق هم رخ ندهد باید به ژیمناست‌های کشورمان افتخار کنیم، چون تا همین الان هم آنها کار بزرگی انجام داده‌اند.»
رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره اینکه آیا پاداشی برای کسب سهمیه المپیک توسط ملی‌پوشان ژیمناستیک در نظر گرفته شده یا نه نیز گفت: «ان‌شاءالله به هر کدام از ملی‌پوشان که بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند مبلغ 50 میلیون تومان به عنوان پاداش اهدا خواهیم کرد. امیدوارم این اتفاق تاریخی رخ بدهد تا شاهد درخشش ژیمناست‌های کشورمان در میدان معتبری همچون المپیک باشیم.»

 


بیشترین اعتبار المپیکی در جیب کشتی

سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد از امید کاروان ایران به این رشته ورزشی در المپیک توکیو گفت.
مهدی علی‌نژاد سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران با مربیان و قهرمانان تیم دیدار و گفت و گو کرد.
علی نژاد در این دیدار گفت: «کشتی امید بزرگ کاروان برای المپیک آینده است و توجه وزارت ورزش و جوانان به این رشته و فدراسیون کامل است.»
سرپرست معاونت قهرمانی ادامه داد: «در بین فدراسیون‌ها و خصوصاً فدراسیون‌های المپیکی بیشترین اعتبار و کمک از سوی وزارت ورزش و جوانان به کشتی بوده است.»
او همچنین گفت: «پاداش کشتی‌گیرانی که سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند به آنها داده شده و مابقی نفراتی که سهمیه توکیو را کسب کنند، مانند سایرین به آنها پرداخت می‌شود.»
 


Page Generated in 0.0061 sec