printlogo


کد خبر: 184986تاریخ: 1398/2/9 00:00
برانکو: آنقدر زود باور نیستیم که از حالا بگوییم قهرمانیم



درست است که پرسپولیس با پیروزی خانگی برابر سپاهان خیالش از قهرمانی راحت می‌شد اما آنقدر خوش‌شانس بود که بقیه نتایج این هفته هم به سود این تیم رقم بخورد. حالا قرمزها با تیم دوم که سپاهان است، 5 امتیاز فاصله دارند و با استقلال رده سومی 6 امتیاز اما این دلیل نمی‌‌شود که برانکو و بازیکنانش از حالا خود را قهرمان و کار را تمام ‌شده بدانند.
موضوعی که اتفاقا آقای سرمربی هم حواسش به آن هست و وقتی بعد از شکست استقلال در مشهد همه پرسپولیس را قهرمان زودهنگام لیگ برتر معرفی کردند، گفت: «ما شانس اول قهرمانی هستیم اما 3 بازی سخت داریم و باید برای قهرمانی 5 امتیاز بگیریم. ما آنقدر زود باور نیستیم که فکر کنیم کار تمام شده و بازی‌های باقی‌مانده را آسان بگیریم. ما دو بازی خارج از خانه و در کل سه بازی دشوار داریم و اگر سهل‌انگاری کنیم، ممکن است فاجعه رخ بدهد. ما تجربه از دست دادن قهرمانی را داریم و به همین دلیل کاملا عاقل و هوشیار خواهیم بود. تا زمانی که دست‌مان روی جام نباشد و جام را بالای سر نبریم، از قهرمانی خودمان اطمینان نداریم.»
در ادامه، سرمربی پرسپولیس به فشردگی بازی‌ها اشاره کرده و از خستگی بازیکنانش گفته است: «خیلی خسته هستیم اما مشکلات را تحمل می‌کنیم و به راه‌مان ادامه می‌دهیم. این هفته هم برای یک بازی خوب و یک برد خوب به تبریز می‌رویم. به شهری می‌رویم که همیشه شور و حال زیادی برای فوتبال در آن وجود دارد و هواداران مشتاق و تیم بزرگی انتظار‌مان را می‌کشند. پس با نهایت احترام وارد این مسابقه می‌شویم اما فقط دنبال کسب سه امتیاز و پیروزی هستیم تا یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شویم.» در پایان، برانکو وقتی خبر برکناری سرمربی استقلال را شنیده، اینطور واکنش نشان داده است: «برای آقای شفر هر جا که هست، آرزوی موفقیت دارم.»

 


Page Generated in 0.0068 sec