printlogo


کد خبر: 184984تاریخ: 1398/2/9 00:00
خبرکوتاه


شکایت از کی‌روش
بعد از سیاوش یزدانی، باشگاه پرسپولیس از یکی دیگر از بازیکنان سپاهان هم شکایت کرد. بنا بر اعلام مهدی ذاکر مسوول حقوقی باشگاه پرسپولیس و با توجه به مدارک جدیدالتحصیل از بازی پرسپولیس - سپاهان که از جمله آنها باید به حرکت مشکوک کی‌روش استنلی اشاره داشت، باشگاه از این بازیکن شکایت خواهد کرد.
 
بودیمیر در تبریز
هم بازی نمی‌کند
مهاجم کروات پرسپولیس در تبریز هم به میدان نخواهد رفت. ماریو بودیمیر که مقابل سایپا دچار مصدومیت شد و به همین دلیل بازی با الاهلی و سپاهان را از دست داد، به گفته برانکو برای درمان به کرواسی سفر کرده و قرار است دوشنبه به تمرینات پرسپولیس برگردد اما حتی اگر بهبود پیدا کرده باشد، با توجه به غیبت طولانی‌مدتش در تمرینات، مقابل تراکتورسازی به میدان نخواهد رفت.
 
پرسپولیس - السد
 قبل از افطار
طبق برنامه اعلام ‌شده از سوی ای‌اف‌سی، پرسپولیس در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی میزبان السد خواهد بود که این بازی در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود. زمان بازی دقیقاً اواسط ماه رمضان و در شرایطی برگزار می‌شود که هنوز افطار نشده است. البته پرسپولیس هم تا این لحظه درخواستی مبنی بر تغییر زمان بازی نداده و به احتمال فراوان بازی در همان ساعت اعلام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شده برگزار می‌شود.
 
پرسپولیس - سپاهان جهانی شد
رسانه‌های فوتبالی جهان اتفاقات تلخ دیدار پرسپولیس و سپاهان را بازتاب دادند. یکی از آنها fanatik ترکیه بود که نوشت: «به خاطر درگیری گسترده هواداران سپاهان و پرسپولیس ۲۴۵ نفر زخمی شدند و یک نفر هم کشته شد.» همینطور besoccer نوشت: «خشونت و چهره زشت فوتبال این بار در ایران خود را نمایان کرد. دیدار پرسپولیس و سپاهان اتفاقات حاشیه‌ای زیادی داشت. تا جایی که یک کشته و حدود ۳۰۰ زخمی بر جای گذاشت.»
 این هم واکنش tuttomercatoweb ایتالیا و ojogo پرتغال: «جدال قهرمانی در ایران تبدیل به دیداری خشونت‌آمیز و باعث زخمی شدن عده زیادی شد و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.»
 


Page Generated in 0.0069 sec