printlogo


کد خبر: 178899تاریخ: 1397/11/9 00:00
نگاه
بدترین بازی تیم کی‌روش در مهم‌ترین مسابقه


در تورنمنت‌ها نه بهترین تیم که تیمی قهرمان می‌شود که کمترین اشتباه را داشته باشد. این اشتباه اگر در مراحل بالاتر باشد، مرگبارتر است و هیچ جایی برای جبران ندارد.
بازی مقابل ژاپن پراشتباه‌ترین روز تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بود. تیمی که تا مرحله نیمه‌نهایی به ندرت اشتباه کرده بود، مقابل ژاپن به قدری اشتباه کرد که بلیت فینال را دو دستی به ژاپن تقدیم کرد.
ژاپن خوش‌شانس بود که اشتباهاتش را در مرحله گروهی مرتکب شد. لغزش بازیکنان ژاپن در بازی اول مقابل ترکمنستان زنگ خطر را برای موریاسو در‌آورد و او تغییراتی در ترکیب و آرایش تیمش داشت که موثر بود.
ژاپنی‌ها در این نیمه‌نهایی اما بسیار کم‌اشتباه بودند و با تمرکز بالایی بازی کردند. آنها توانستند از اشتباهات بازیکنان تیم ملی به بهترین شکل استفاده کنند و به نتیجه‌ای برسند که حتی در رویا هم نمی‌دیدند.
در این سال‌ها از تیم کی‌روش بابت هماهنگی، نظم دفاعی و تمرکز بالایش تمجید شده و بازیکنان تیم ملی حتی مقابل حریفانی مثل آرژانتین، اسپانیا و پرتغال هم کم‌اشتباه بودند. بازی با ژاپن را می‌توان بدترین بازی تیم ملی در دوره کی‌روش دانست که بازیکنان نه تمرکز بالایی داشتند و نه توانستند وظایف‌شان را به درستی انجام دهند.
مربی پرتغالی هم با تمام تسلطی که روی تیمش دارد، در ورزشگاه زاید ابوظبی نتوانست شاگردانش را به مسیر اصلی برگرداند و از یک فاجعه تمام‌عیار جلوگیری کند.
بدترین بازی تیم ملی با کی‌روش با مهم‌ترین مسابقه سال‌های اخیر تیم ملی همزمان شد. تیم ملی با تکرار نمایش بازی‌های قبل می‌توانست از ژاپن عبور کند و به فینال برسد، ولی در بدترین زمان لغزید و حذف شد.


Page Generated in 0.0051 sec