printlogo


کد خبر: 173495تاریخ: 1397/9/10 00:00
تایم اوت


حمله تند دون دیه‌گو به رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین
مارادونا: سیلی‌ به صورت فوتبال زدند

دیه‌گو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین اعتراضش به برگزاری دیدار فینال لیبرتادورس در خارج از کشور آرژانتین را نشان داد. بعد از اتفاقات رخ داده در جریان بازی برگشت کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبل) در نهایت به طور رسمی اعلام کرد دیدار برگشت فینال لیبرتادورس در تاریخ 9 دسامبر (18 آذرماه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید برگزار خواهد شد.
 مارادونا در واکنش به عدم برگزاری دیدار برگشت فینال لیبرتادورس در کشور آرژانتین و انتقال آن به شهر مادرید گفت: «واقعا بابت این موضوع عصبانی هستم. دفعه بعدی که ریورپلاته لازم باشد در خانه بوکاجونیورز بازی کند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مارچلو گایاردو سرمربی ریورپلاته و شاگردانش چطور مسیر منتهی به ورزشگاه را طی خواهند کرد؟»
مهاجم پیشین بوکاجونیورز و تیم ملی فوتبال آرژانتین تصریح کرد: «حالا من باید خانواده‌ام را برای تماشای این بازی به مادرید بیاورم؟ به کجا رسیده‌ایم؟ چه اتفاقی برای ما افتاده است؟ آیا همه ما حالا مرید مائوریسیو ماکی رییس‌جمهور آرژانتین هستیم؟ آیا می‌دانید که تماشای این بازی چقدر هزینه در بر خواهد داشت؟ به جای این کارها بهتر است یک تیم امنیتی خوب استخدام و بازی را در ورزشگاه ولزسارسفیلد برگزار می‌کردید. در حقیقت این کار سیلی‌ بود به صورت فوتبال. سعی هم نکنید با من در مورد چیکی تاپیا رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین صحبت کنید چون او در جایگاهی نیست که بخواهد در مورد فوتبال صحبت کند. این تصمیمات نشان از بی‌کفایتی مسوولان هم آرژانتینی و هم کنمبل دارد. وقتی ماکی رییس‌جمهور باشد و چیکی تاپیا رییس فدراسیون، بیش از این نمی‌توان انتظار داشت.»
 


Page Generated in 0.0046 sec