printlogo


کد خبر: 173492تاریخ: 1397/9/10 00:00
طنزیم

هومن جعفری


بهنام جان شرمنده!
یعنی الان جماعتی منتظرند که پیکان ببازد بعدش بروند ببینند بهنام مددی این هفته چه مطلب قشنگی در مورد این شکست می‌نویسد. احتمالا خود بازیکن‌ها و مربی‌های پیکان هم از همین گروهند! بابا همانقدری که مدیررسانه‌ای‌تان برای شرح باخت نوشتن عرق می‌ریزد اگر تلاش می‌کردید، الان صدر جدول بودید! از روی ایشان خجالت بکشید!
 
عامل اتحاد
یک تشکری هم داشته باشیم از گزارشگر تبریزی بازی پرسپولیس و ماشین سازی! شدت گزارش بازی ایشان به اندازه‌ای بود که حتی هواداران استقلال هم که منتظر شکست پرسپولیس بودند به این نتیجه رسیدند که استاد روی اعصاب همه پاتیناژ می‌رود! در این زمانه دشوار، خیلی هنر می‌خواهد که شما بتوانید بین هواداران استقلال و پرسپولیس اتحاد ایجاد کنید! پیشنهاد می‌کنیم از این عزیز دل برادر بیشتر استفاده شود. جای دوری نمی‌رود.
 
سکوت لطفا!
یک تشکری بکنیم از دستیاران کارلوس کی‌روش. هر چقدر که اهالی فوتبال می‌کوشند تا بین کی‌روش و برانکو آشتی راه بیندازند، دستیاران کی‌روش یک حرف مفتی می‌زنند که حکم ریختن نفت روی آتش را دارد! یعنی یکی باید بیاید این دستیاران کی‌روش را متقاعد کند که شما نمی‌خواهد سخن بگویید. خود رییس هر وقت هوس کند یک شر جدیدی راه می‌اندازد. شما لطفا سکوت پیشه کنید.
 
درس عبرت
این را حتما بخوانید: بعد از اینکه از جام جهانی برگشتیم، از همان سال چشم خوردم. یک قرارداد یک میلیارد و چهارصدی بستم و گفتند گران‌ترین بازیکن هستی. انگار نه انگار که کسی بیشتر از من پول گرفته بود. من بعد از جام جهانی انتخاب خوبی داشتم. به تراکتور رفتم که به خاطر برخی اتفاقات نیم فصل جدا شدم و به فولاد رفتم. در فولاد هم می‌خواستم در جام باشگاه‌های آسیا کمک کنم. بعد از آن هم یکسری اتفاقات برایم افتاد که انتخاب‌های خوبی نداشتم. همین که سالم هستیم و در لیگ بازی می‌کنیم، خدا را شکر.» این صحبت‌های احمد آل نعمه است. چقدر در این ستون برایش نوشتیم. یک روز گرانترین بازیکن لیگ بود. حالا مگر اینکه ما در این ستون اسمش را بنویسیم. عین قاسم دهنوی. عین رضا حقیقی که اصلا معلوم نیست کجاست. عین صابر میرقربانی با آن همه استعداد که خودش را خراب کرد. مثل خیلی‌های دیگر! عزیزان فوتبالیست! دنبال قرارداد میلیاردی نباشید. امین حاج‌محمدی هم میلیاردی بست. احمد آل‌نعمه هم همینطور. آخرش چه؟ لباس تن خودتان را بپوشید.
 


Page Generated in 0.0066 sec