printlogo


کد خبر: 173491تاریخ: 1397/9/10 00:00
مهاجری: شخصیت تیمی پرسپولیس ما را شکست داد


رضا مهاجری سرمربی ماشین‌سازی تبریز معتقد است شخصیت تیمی پرسپولیس زمینه‌ساز پیروزی این تیم شد: «بازی پرفشاری بود. من فکر می‌کنم در 15 دقیقه اول بازیکنان ما تحت‌تأثیر جو ورزشگاه بودند و بعد از آن، بازی متعادل شد. متأسفانه موقعیت‌های ما گل نشد و همانطور که در بازی‌های گذشته به مشکل خوردیم در این بازی هم تمرکز لازم را نداشتیم و در دقیقه 92 روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. بازی باید مساوی تمام می‌شد. ما در این بازی محدودیت بازیکن داشتیم و مسیح زاهدی در جناح چپ بازی کرد. دست ما روی نیمکت به مراتب از پرسپولیس خالی‌تر بود. این شخصیت تیمی پرسپولیس بود که توانست ما را شکست دهد و ما باید شخصیت تیم‌مان را آنقدر بالا ببریم که در این دیدارها شکست نخوریم.» مهاجری در مورد حاشیه ایجاد شده پس از اینکه امید عالیشاه توپ را به میان هواداران این تیم شوت کرد، می‌گوید: «انتظار نداشتم. هواداران به خوبی تیم خود را تشویق می‌کردند اما عالیشاه حرکتی انجام داد که جو ورزشگاه را ملتهب کرد.»
 


گردان: می‌توانستیم مقابل استقلال دفاعی بازی کنیم

شهاب گردان دروازه‌بان صنعت‌نفت آبادان اصلا فکر نمی‌کرد مقابل استقلال، 3 بار دروازه‌اش باز شود. گردان که از این شکست خیلی ناراحت است، در بازی با طارق همام درگیری داشت که حواشی زیادی را به وجود آورد. دروازه‌بان صنعت‌نفت آبادان درباره صحنه‌ای که باعث بروز درگیری بین او و طارق همام شد، می‌گوید: «در این صحنه مشکل خاصی رخ نداد و برخوردی که انجام شد، کاملاً فیزیکی بود. می‌خواستم توپ را دفع کنم، پایم به بازیکن حریف برخورد کرد. چیز خاصی نبود.»
گردان در مورد وضعیت صنعت‌نفت آبادان هم توضیح می‌دهد: «نتیجه نگرفتن برای هر تیمی ممکن است رخ بدهد اما ما این هفته آمدیم تا فوتبال بازی کنیم. می‌توانستیم دفاعی بازی کنیم و مقابل استقلال یک امتیاز بگیریم اما آمدیم و فوتبال بازی کردیم. می‌توانیم از این نتیجه برای آینده درس بگیریم. تیم‌مان، تیم خیلی خوبی است. با این حال مقابل استقلال روز خوب‌مان نبود. وضعیت تیم خوب خواهد شد و در ادامه نتایج خوبی خواهیم گرفت.»

 


Page Generated in 0.0064 sec