printlogo


کد خبر: 173486تاریخ: 1397/9/10 00:00
نساجی مازندران2 سپیدرود رشت 2
پایان جدال زیبا با تقسیم امتیازات


پنجشنبه 8/9/97، هفته چهاردهم هجدهمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، ساعت: 15، تماشاگر: 10 هزار نفر
نساجی مازندران 2
گل‌ها: محمدمهدی نظری (42)، مهرداد عبدی (78)
سپیدرود رشت 2
گل‌ها: محمد غلامی (56- پنالتی)، میلاد شیخ‌سلیمانی (70)
داور: علیرضا فغانی
کمک‌ها: بابک داوری، امیر مبشر
اخراج: شیخ‌سلیمانی (۹۰- سپیدرود)
بازیکن برتر: امید سینک (نساجی)
نساجی مازندران: حامد لک، جورجی گولیسیانی، فرشاد فرجی، مهرداد عبدی، حمیدرضا دیوسالار، احمد عبدا... ‌زاده، محمد آبشک، علی‌اصغر آشوری (۷۳- شاهین مجیدی)، سجاد عاشوری، امید سینک، محمد عباس‌زاده (39- محمدمهدی نظری) (62- رحمان جعفری)
سرمربی: جواد نکونام
سپیدرود رشت: کوروش ملکی، حسین کعبی (42- میلاد قربان‌زاده)، میلاد شیخ‌سلیمانی، میثم تهیدست، امین جوادی‌مقدم، محمدرضا مهدوی، علی عباسی (۶۶- علیرضا عزت‌کرامت)، مهرداد بایرامی (۴۶- یعقوب کریمی)، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی، محمد غلامی
سرمربی: علی کریمی
سپیدرود بازی را بهتر شروع کرد و موقعیت‌های خوبی هم در همان دقیقه ابتدایی بازی داشت. بعد از آن، بازی کمی متعادل شد و نساجی هم حملات خوبی داشت که در دقیقه 42 به خواسته خود رسید. در این لحظه، یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه برای نساجی به دست آمد که امید سینک آن را به خوبی زد اما با دفع ناقص ملکی توپ جلوی پای محمدمهدی نظری افتاد تا او در شلوغی محوطه جریمه با یک ضربه سر ساده، دروازه سپیدرود را باز کند. بعد از آن، سپیدرود تلاش کرد گل بزند اما نیمه اول به پایان رسید. در نیمه دوم سپیدرود، با یک تغییر پا به زمین گذاشت و تلاش کرد از همان ابتدا حمله کند تا گل خورده را جبران کنند. در دقیقه 56 مهاجم باتجربه سپیدرود با ارسال پاس عمقی، نزهتی را صاحب توپ کرد که این بازیکن توسط دیوسالار در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور اعلام پنالتی کند. بر این اساس، محمد غلامی پشت توپ رفت و با ضربه‌ای فنی بازی را به تساوی کشاند. با این گل، روند بازی متعادل‌تر شد اما حملات سپیدرود خطرناک‌تر بود. به این ترتیب در دقیقه 70 تیم علی کریمی به گل دوم خود رسید. در این لحظه، سپیدرودی‌ها از سمت چپ صاحب یک کرنر شدند که یعقوب کریمی آن را به محوطه جریمه ارسال کرد اما میلاد شیخ‌سلیمانی با استفاده از شلوغی محوطه جریمه و با یک شوت محکم، گل دوم را زد. سپیدرودی‌ها تصور می‌کردند برنده میدان هستند که در دقیقه 78 امید سینک از سمت راست، ارسالی به محوطه جریمه داشت که با ضربه سر فرشاد فرجی همراه شد. در ادامه هم مهرداد عبدی با ضربه‌ای آکروباتیک و زیبا بازی را به تساوی کشاند تا جدال شمالی‌ها با تقسیم امتیازات به پایان برسد.


 


Page Generated in 0.0040 sec