printlogo


کد خبر: 168351تاریخ: 1397/7/14 00:00
تایم اوت



دروازه بسته مکانی در سومین هفته متوالی
صدرنشینی میوندالن با کلین‌شیت سوشا


میوندالن با سوشا مکانی، بهترین روزهای تاریخ خود را سپری می‌کند. این تیم بعد از برد هفته بیست و چهارم مقابل آله‌سوند-صدرنشین- این هفته هم موفق شد در یک بازی خانگی، کونسوینگر را از پیش رو بردارد و به سومین برد متوالی خود دست پیدا کند. میوندالن با این برد، به صدر جدول رده‌بندی لیگ دو نروژ رسید و آله‌سوند و وایکینگ را کنار زد. آله‌سوند در هفته بیست و پنجم مقابل حریف خود به تساوی رسید و وایکینگ نیز شکست را متحمل شد.
با برد 2 بر صفر میوندالن، این تیم با 52 امتیاز بر صدر جدول تکیه زد، آله‌سوند با 50 امتیاز در رده دوم ایستاد و وایکینگ نیز 49 امتیازی ماند تا در جایگاه سوم قرار بگیرد. میوندالن در فاصله 5 هفته تا پایان رقابت‌ها، بخت نخست صعود به لیگ برتر نروژ است. اتفاقی که برای این تیم با سوشا مکانی به هیچ وجه دور از دسترس نیست.
سوشا از وقتی پیراهن میوندالن را پوشیده، 9 بار برای این تیم بازی کرده که حاصل آن 6 گل خورده و 5 کلین‌شیت بوده. آماری که نشان از آمادگی این دروازه‌بان 31 ساله و ایرانی دارد. سوشا مقابل کونسوینگر نیز برای سومین هفته متوالی دروازه میوندالن را بسته نگه داشت تا آمار مثبت دیگری از خود بر جا بگذارد. به همین خاطر هم هست که وگارد هانسن، سرمربی میوندالن اعتقاد ویژه‌ای به سوشا دارد و دروازه‌بان تیم ملی کامرون را روی نیمکت نشانده تا از مکانی استفاده کند.

 


Page Generated in 0.0057 sec