printlogo


کد خبر: 168349تاریخ: 1397/7/14 00:00
خارج از گود



انتقال هوملس به یونایتد؟
به گزارش رسانه‌های آلمانی این احتمال که متس هوملس در آینده نزدیک خواهان ترک بایرن مونیخ باشد بالا است و در این صورت منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب او خواهد داشت. این مدافع آلمانی در گذشته هم یکی از هدف‌های یونایتد بوده ولی او در سال 2014 دست رد به سینه شیاطین سرخ زد و در بایرن مونیخ ماندگار شد. این در حالی است که در حال حاضر یونایتد به شدت به تقویت خط دفاعی خود نیازمند است و انتقال هوملس در ماه ژانویه می‌تواند به وضعیت دفاعی این تیم سر و سامانی بدهد.
چیزی که باعث ناراحتی هوملس شده و باقی ماندن او در بایرن را با شک و تردید روبه‌رو کرده، سیاست‌های نیکو کواچ مبنی بر استفاده چرخشی از بازیکنان و در نتیجه نیمکت‌نشینی‌های گاه و بی‌گاه بوده است.
متس هوملس در ماه‌های آینده احتمال جدایی از بایرن را بررسی خواهد کرد و این در حالی است که یونایتد یکی از بزرگترین باشگاه‌هایی است که در حال حاضر در به در، به دنبال یک مدافع مرکزی می‌گردد. هوملس که در تیم ملی آلمان یکی از استوانه‌های مهم دفاعی به حساب می‌آید فصل گذشته یکی از بازیکنان ثابت بایرن بود و سرمربی وقت بایرن خط دفاعی تیمش را حول محور او سازماندهی می‌کرد اما با ورود نیکو کواچ به بایرن مونیخ به نظر می‌رسد او دست‌کم در شروع فصل اعتقادی به استفاده از یک ترکیب ثابت ندارد و در هر بازی با تغییراتی قابل توجه در نفرات، تیمش را به میدان می‌فرستد. سیاست چرخشی کواچ البته ناراحتی بازیکنان دیگر را هم به دنبال داشته.
خامس رودریگز در بازی قبلی بایرن، بعد از بازی با حالتی شبیه به قهر، زودتر از همه رختکن را ترک کرد و از استادیوم بیرون رفت تا نارضایتی خود را از نیمکت‌نشینی‌اش به نمایش بگذارد. در آلمان گفته می‌شود متس هوملس هم به اندازه خامس از این سیاست‌های کواچ ناراحت است.
 
جریمه لیون برای بنر ایدز!
کمیته انضباطی لوشامپیونا، لیگ فرانسه، درباره تخلف صورت‌گرفته در بازی هفته هشتم این رقابت‌ها میان تیم‌های لیون و مارسی رای خود را صادر کرد. باشگاه لیون با تصمیم کمیته انضباطی لوشامپیونا به پرداخت 10 هزار یورو بابت تخلف تماشاگران در مصاف با مارسی محکوم شده است.
 عده‌ای از هواداران تیم لیون در این بازی برگه‌های زیادی با نوشته «مارسی شهری است که در آن ایدز حکومت می‌کند» آماده کرده بودند و در ورزشگاه پخش شد.
 تیم لیون در بازی خانگی برابر مارسی به پیروزی 3 بر صفر دست یافت و در رده پنجم جدول لوشامپیونای فرانسه جای گرفت.
 
 


Page Generated in 0.0050 sec