printlogo


کد خبر: 168348تاریخ: 1397/7/14 00:00
طنزیم
خوبت شد؟

هومن جعفری


یکی از نکاتی که باید به آن بپردازیم وضعیت امروز نفت مسجد سلیمان است. تیمی که با محمود فکری بی‌دردسر به لیگ برتر صعود کرد و بعد از صعود تیم، مدیران باشگاه آنقدر اشکل گربه آمدند که فکری تصمیم گرفت جدا شود. از آن روز تا امروز نفت یک روز خوش ندیده و یک آب خوش از گلویش پایین نرفته و یک بازی خوب نداشته و از هفت بازی با دو مربی، سه امتیاز بیشتر نگرفته! یک دانه برد هم محض دلخوشی کسب نکرده‌اند که آدم راضی باشد. الان این وسط دلم می‌خواهد یک نفر برود از آن شازده‌ای که اشکل گربه آمد تا فکری جدا شود، فقط یک سوال بپرسیم: خوبت شد؟
 
استانبول دو نفر!
خبر رسیده که باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بخشی از بدهی‌های خود، اتوبوسش را فروخته. اتوبوسی که الان در خطی تبریز- میانه مسافر جابجا می‌کند. کلا این هم روش خوبی برای درآمدزایی است اما کاش می‌انداختند توی خط تهران - استانبول! بلیت‌ها به یورو بود درآمدزایی می‌کردند. نیازی هم به فروش اتوبوس نبود. یکی از همین لیدرها را هم می‌گذاشتند به‌عنوان کمک راننده پول بلیت‌ها را بگیرد و کنار اتوبوس داد بزند: استانبول! استانبول دو نفر بدو که رفتیم!
 
جای شهریار، دنبال سلطان‌ها باشید
به سلامتی و مبارکی علی دایی هم از طرف پلیس احضار شد تا در مورد جمع آوری کمک‌های نقدی برای زلزله زده‌های کرمانشاه پاسخگو باشد. اگر راه‌دست دوستان بود این سلطان سکه و سلطان وام و سلطان دلار و سلطان شکر و بقیه عزیزانی را هم که میلیاردی پول در می‌آورند و بعضا فرار می‌کنند احضار کنند کلانتری و آگاهی و دادسرا! جای دوری نمی‌رود! ایشان شهریار است، گل سرسبد ورزش ایران. دنبال سلطان‌ها باشید!
 
بیانیه تند مسعود
مسعود همامی در بیانیه‌ای شدیداللحن تاکید و تهدید کرده که دیگر با پرسپولیس مذاکره نمی‌کند و از طریق ‌ای اف سی پرسپولیس را نقره داغ می‌کند. تنها بیانیه مشابه در تاریخ، بیانه ترامپ بود علیه ایران!
به برادرمان همامی توصیه می‌کنیم دنبال حقش باشد ولی از این حرف‌ها نزند که می‌خواهد یک عمر در فوتبال زندگی کند و نان بخورد. این چندصد میلیون که همش خرج خرید یک خانه است. تا سال‌ها می‌خواهی در فوتبال ایران بازی کنی یا مربی باشی. فکر عاقبتت باش!
نتیجه اخلاقی: حالا یک‌طوری هم از ‌ای اف سی کد می‌آورد انگار بن سلمان شخصا دو روز یک‌بار زنگ می‌زند و می‌پرسد: مسعود دادا ریختن؟

 


Page Generated in 0.0049 sec